miércoles, 15 de junio de 2011

NOLA JASOTZEN DIRA UNTXIAK?




Lehenengo, laztandu pixka bat, horrela konfiantza gehigo edukiko du zugan, gero esku bat bizkarrean jarri eta beste ezkua hanken aspian.

Bigarren, hanketan daukazun eskua altxatu eta beste eskua bizkarrean daukazuna beherago jarri, eta gero sektorea ere altxatu.




Garrantzitsua: Ez da oker altxatu behar, hau jasotzeko forma bat da baina gehiago daude. Txarto jasotzen ba dugu, hezurren bat apurtu ahal dezakezu. Orduan altxatu behar ba diozu kontuz ibili eta astiro egin.

4 comentarios:

  1. ALA EZ NEKIEN NOLA ARTZE ZE UNTXI BAT. INOIZ EZ DUT ARTU BAT

    ResponderEliminar
  2. Nik ere ez inoiz ez dut artu eta guztatuko litzaidake. Nik pentsatsen nuen nahi duzun moduan artu ahal duzula untxi bat baina konturatu nahiz ezetz.

    ResponderEliminar
  3. Nik noizbait bai hartu dut untzi bat, baina pentsatzen nuen bakoitzak nahi zuen bezala hartu zenezakeela.

    ResponderEliminar
  4. Nik beste metodo bat daukat: Lehenengo hartu eta badago!!! Ezeeeeeeeetz, ez nekien nola hartu untxi bat.

    ResponderEliminar